Thursday, June 14, 2012

exfuze seven plus terbaik

bagaimana exfuze seven+ menjadi supplement terbaik di abad ini?

KERANA...
Exfuze terbukti tiada 

bukti exfuze tiada sebarang dadah dan steroid boleh dilihat di http://www.bscg.org/Certified-Products.php (badan yang menguji kandungan dadah dan steroid supaya selamat untuk atlet sukan professional).

adakah anda tahu apa itu SODIUM BENZOATE?
SODIUM BENZOATE adalah pengawet makanan dan minumam
dalam erti kata lain, SODIUM BENZOATE digelar 'PENGAWET YANG DIBENARKAN'..

pernahkan anda melihat intipati barangan harian yang dibeli? seperti kicap, sos tomato, sos cili, sos tiram, jus, makeup, jeruk dan bermacam-macam lagi..
Kebanyakkan barangan harian kita mengandungi PENGAWET YANG DIBENARKAN a.k.a SODIUM BENZOATE.

BAHAYA SODIUM BENZOATE
Sodium Benzoate dapat merosakkan DNA dan menyebabkan kanser.

Pete Piper, professor bidang biologi molekul dan bioteknologi, yang telah meneliti sodium benzoate sejak 1999, pernah menguji SODIUM BENZOATE pada sel ragi yang hidup. Beliau terkejut kerana hasil menunjukkan SODIUM BENZOATE merosakkan DNA mitochondria pada ragi tersebut.

"Mitochondria menyerap oksigen untuk menghasilkan tenaga(energy) pada tubuh, dan apabila ia rosak - seperti terjadi pada sesetengah tubuh yang sakit - maka sel tubuh mulai mengalami kegagalan fungsi. Dan beberapa penyakit yang dikaitkan dengan kerusakan DNA ini seperti penyakit Parkinson dan beberapa penyakit degenerasi saraf seperti Down Syndrome. Serta proses penuaan"
Sebuah kajian yang telah dijalankan keatas tikus yang diberikan SODIUM BENZOATE/benzoic acid sebanyak 1.800mg/kg, telah mengakibatkan kerosakan pada sistem saraf yang utama. 


Vitamin C (ascorbic acid) yang ditambah pada makanan dan minuman seharian kita akan beraksi dengan SODIUM BENZOATE lalu menghasilkan BENZENE dan penyebab kanser.

seorang kenalan kami, beliau pembuat cili boh.Beliau memberitahu kami bahawa beliau menggunakan SODIUM BENZOATE untuk cili boh nya. Pernah suatu hari beliau terlebih meletakkan SODIUM BENZOATE kedalam cili bohnya lalu membuang lebihan itu ke pokok. setelah beberapa hari, pokok itu mati..

Pernah juga kami berbual dengan seorang pembuat perabut dan beliau mengesahkan yang beliau menggunakan SODIUM BENZOATE untuk perabutnya agar selamat dari anai-anai.

saksikan video dibawah mengenai 'BAHAYA SODIUM BENZOATE' : sumber dari Fox News..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...