Friday, June 15, 2012

nenek 7 + - 78tahun

Ibu Nur - 78 tahun

"mengalami sciatica(masalah tulang belakang), lemah jantung, darah tinggi, dan bengkak kaki(water retention) akibat masalah buah pinggang. Selepas 17 hari mengamalkan seven plus, saya ke hospital untuk pemeriksaan kesihatan, Doktor mengesahkan tekanan darah tinggi menurun dan jantung saya tidak lagi bermasalah. Malah kulit lebih cerah dan kini saya tidak lagi menggunakan tongkat kerana kaki tidak lagi bengkak dan berat badan saya turun sebanyak 15kg!!"

"Setelah 8 bulan mengamalkan seven+, Doktor mengesahkan yang saya sihat dari penyakit-penyakit lama saya (darah tinggi, kencing manis, sakit buah pinggang dan sakit jantung). saya sihat tanpa perlu berdiet atau berpantang pada mana-mana makanan."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...